maandag 24 februari 2014

My day in pictures | 23 februari 2014

Hallo allemaal,
Eindelijk vakantie, wij waren er allemaal wel aan toe! Nu heb ik eindelijk meer tijd om te doen wat ik leuk vind. Ik heb gisteren (zondag) mijn dag op veel momenten gefotografeerd.
*Btw: Haha, ik eet helaas niet altijd zo gezond, dit gebeurt eens in de paar dagen*
Veel kijk- en leesplezier! ♥




Ik werd 09:45 wakker en na het opfrissen heb ik een klein ontbijtje gemaakt. Ik heb namelijk vier crackers met honing gegeten. Ik at een klein ontbijtje omdat ik niet graag met een volle maag ga hardlopen.




Ik pakte mijn sportlegging, mijn vestje en mijn schoenen en ging daarna met  mijn vriendin naar het park.





Nadat ik ongeveer 2,5 km heb gerent, heb ik een snelle douche genomen en heb ik een heerlijk en gezonde lunch klaargemaakt:  mango, bananenschijfjes met kokos en kersen. Yum!



Na het lunchen kregen wij van een goede kennis deze prachtige rozen, ik moest er echt een foto van maken!
Ik besloot ook even om mijn nagels te lakken in de pretty pinky kleur: sunday funday van Essie.

Rond een uurtje of vier heb ik even havermoutkoekjes gemaakt.  Ik heb het idee al best lang geleden gezien in het filmpje van Blogilates. Ik voeg er altijd nog 1,5 eetlepel geraspte kokos, een handje amandelen en soms choclatechips aan toe, alleen ik had helaas geen chocolatechips meer, haha. Ook heb ik nog twee rijstwafeltjes met Nutella en kokos gegeten, haha, best een gekke combinatie, maar het smaakt erg lekker.


Haha, ik kijk héél vaak filmpjes van Bethany terug, puur omdat ik het echt super leuk vind. Tijdens het kijken kwam mijn broertje thuis met Arizona, yes!


Ik pakte mijn blik en die van mijn broertje en besloot om (voor de tweede keer) een Arizona-camera te maken.


Rond half 6 ging ik avondeten. Ik was alleen thuis zo ik kon wat bestellen, maar ik besloot om ovenfrietjes te maken, ik vind dat zo lekker!


Mama kwam thuis met Milka, oh yeah!


Een foto van de prachtige lucht:

In de avond ging ik lekker douchen ♥
En ten slotte mijn favoriete bodybutter ooit, namelijk in de geur peach. Dit ruikt te realistisch. Het was een limited edition, maar soms zag ik 'm nog in de winkels, hij is echt een aanrader! 



De rest van de avond heb ik niet vastgelegd, er gebeurde haast niets, haha.

Ik hoop echt dat jullie dit leuk vonden om te zien, ik vond het erg leuk om foto's te maken! Als jullie dit leuk vinden, zal ik met plezier er meer willen maken!

Love,
Hend ♡  

1 opmerking:

  1. wat een leuk artikel! de Arizona-camera heb ik een keer geprobeerd te maken maar het was jammer genoeg niet gelukt haha xx

    BeantwoordenVerwijderen