dinsdag 17 september 2013

A cold breeze and autumn leaves falling down..

Hallo allemaal,


(10) autumn leaves | TumblrZoals je al hebt gemerkt, regent het de laatste dagen best vaak. De zomer heeft z'n beurt gehad dit jaar en de herfst staat al om de hoek! Ik heb er super veel zin in! 









Sweather weather!
Ik ben helemaal dol op truien! Oversized, strak, lang, cropped.. Allemaal! Ze zijn lekker warm and cozy. Je hebt ze in alle kleuren en printen. Dat maakt alles zo leuk, want iedereen heeft een andere smaak en zo zie je bij iedereen wat anders. 








Warme dranken
I want this
Nu het herfst wordt, is er geen excuus om lekker veel chocolademelk te drinken!  Ik vind het heerlijk om verschillende soorten poeders met elkaar te mixen in één drank. Soms doe ik koffiepoeder bij mijn chocolademelk en soms cappuccinopoeder, haha.
Ik drink de laatste tijd vaak chocolademelk met een kwart theelepeltje kaneel. Ik ben er zelfs verslaafd aan! Het is zo lekker. Soms doe ik er slagroom met marshmallows bovenop. Heerlijk!


Het koude weer
Ik ben niet helemaal blij met het koude weer maar soms is het wel lekker. Ik vind het gevoel zo heerlijk wanneer jij het lekker warm hebt en dat er een koud briesje in je gezicht vliegt.  Haha, soms word ik gek maar nu heb ik er wel zin in!

Fashion
(1) TumblrIk kan niet wachten totdat ik weer mutsen en handschoenen kan kopen. Ik vind de herfstfashion zo mooi! De warmere kleuren zijn erg mooi. En nu kan je ook meer aandoen.  Het klinkt raar, maar in de zomer is het altijd zo warm dat je meestal niet zo veel aan doet. Maar nu kun je je lekker aankleden in laagjes. 

Movie nights
Op vrijdag of zaterdag vind ik het heerlijk om met een deken lekker voor de televisie te zitten om films te kijken. Het liefst films met een happy end, haha. De laatste tijd kijk ik Pretty Little Liars (voor de 2e keer) want de eerst volgende aflevering zal zich in oktober weer laten zien. Ik ga die aflevering met mijn vriendinnen kijken want wij wachten er zo lang op!

Books
Heerlijk onder je dekens boeken lezen. Ik vind het heerlijk. Geef mij een goed boek en ik ben stil. De afgelopen tijd heb ik niet veel boeken meer gelezen. Ik heb er bijna geen tijd voor gekregen. Ik ben nog opzoek naar een goed boek. Als jij er een kent, laat het mij a.u.b. weten!

Colorful leavesWauw. Als je over een maand naar buiten kijkt, zal je overal wel de kleur bruin zien. Op specifieker te zijn: Bruin, oranje, rood, (mos)groen etc. Vroeger liep ik altijd met een vriendin in een park en maakten wij foto's met onze coole 3.2 megapixel telefooncamera, haha! De bladeren heb ik altijd prachtig gevonden. Ik vind het echt een prachtig gezicht.

Kaarsen 
weheartit
OMG. Okay, ik wacht al zo lang om mijn kaarsen weer aan te steken. In de zomer was het te warm voor kaarsen, maar nu staan ze aan in mijn kamer! Ik hou zovéél van kaarsen. De geur, de sfeer.. Alles! Ik ben nu opzoek naar een kaars met een kaneelgeur. Ik ga op Ebay nog kijken of ik een Yankee Candle kan vinden. Yankee Candles zijn niet overal in Nederland te koop, wat jammer is, en ze hebben super veel soorten geuren die ik moet hebben!


Food
Wat ik ook maak, er moet kaneel in. Ik heb het natuurlijk over cakes, koekjes, muffins, appeltaarten etc. Ik maak best wel vaak appeltaarten en koekjes rond deze tijd. Ik hou van de kaneellucht die er dan rond het huis zweeft. Ik kan er niet genoeg van krijgen!


Pumpkin Pie Cookies

Dit was mijn introduction to the autumn!  
Bedankt voor het lezen en wat is jouw favorite part about the autumn?
Laat het mij vooral weten!



Love,
Hend ♡  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten