zaterdag 14 september 2013

Collective Haul | September

Hallo allemaal,
Ik heb al heel lang geen artikel gepost doordat ik het super druk had. School is begonnen en ik zit nu in mijn examenjaar. Ik ga het druk krijgen maar ik ga m'n best doen om toch artikels te posten. Het artikel van vandaag gaat over mijn aankomen van de afgelopen maand. Ik doe nu het album Truly Yours van Ariana op en here I go. :)









Ik kocht in de zomervakantie al een trui. Ik ging met mijn broertje naar de V&D om schoolspullen te kopen, maar waar de V&D is, is er een New Look en een Springfield. Ik ging natuurlijk even kijken bij de kleding en de sale. Ik vond deze trui voor 9,99.





Na een hele lange tijd erna ging  ik met mijn vriendin, Juliëtte, naar de stad. We zijn overal rond geweest en er waren leuke dingen te koop. Het probleem is: Ik kan niet te veel geld uitgeven want ik ga in oktober met school naar Londen en ik wil lekker inslaan daar! Ik ging naar de New Yorker. We hadden verwacht dat we daar niks zouden kopen maar toch wel.

Ik zag als eerst dit  truitje. Hij is zo schattig! Ik vind de crèmekleur erg mooi. Er waren meerdere kleuren. Blauw, grijs en zwart, maar ik weet het niet zeker. Dit truitje is niet al te dik, maar dat vind ik niet zo erg. Hij kost 19,95. 





Ook zag ik onderweg naar de kassa (nog steeds in de New Yorker) een oversized vest. Hij is echt heel warm and cozy. Ik draag er een wit hempje (of twee, haha) onder en I'm good to go. Ik kreeg het zelfs een beetje warm gekregen. Dit vestje kost 24,95. Zeker een aanrader!



Op de eerste schooldag was het super warm! Ik had toen al een nieuwe blouse nodig. Een blouse die gewoon basic is. Ik ging naar een winkeltje in de buurt. Ik kocht deze blouse voor 15,00. Ik kreeg er veel complimentjes over.
Mijn moeder zei trouwens dat ze mijn blouse ook in de markt zag. :)





Ook ging ik met een andere vriendin naar de Hema. We zagen dit kettinkje in de sale voor maar 2,00! Hij kostte eerst 12,95. Geluk! Of niet? Haha. :)



En OMG. Hier komt het leukst van alles! Ik zag dit jurkje met Juliëtte in de H&M. Ik vond hem eerst leuk maar niet zo leuk om het te kopen. Precies die dag kwam my babe, Bethany, met een nieuw filmpje, yey! *link* Ze heeft dit jurkje super leuk gecombineerd. Ik heb me toen bedacht en ik moest het jurkje kopen. Ik heb een wollen vest zoals Bethany dus ik ga de look namaken. Dit leuke kattenjurkje kost 19,95.





Ik ben ook naar de Etos geweest in mijn tussenuur. Ik wilde alleen maar kijken, maar ik zag deze nagellak voor maar 1,00. Ik heb nog nooit een nagellak van Etos gehad. De nagellak lakt fijn en is erg transparant. Ik vind het wel mooi. 




En oh ja, dit waren mijn cadeautjes die ik kreeg van Juul. Super leuk! Ik kreeg nog meer accessoires, maar die ben ik in mijn  kluisje vergeten. Op deze link zie je alles. :) Ik ben er helemaal blij mee! Het leukst vind ik het konijnringetje. En ik vind de blush ook heel leuk! Maar mijn favoriet is toch wel de nagellak. Deze kleur is er mooi maar als je even goed kijkt, zie je hele fijne glittertjes. Super mooi!



Dit waren mijn afgelopen aankopen. Heb jij nog iets leuks gekocht?
Laat het mij weten!

Love,
Hend ♡  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten