maandag 21 oktober 2013

Collective Haul | Oktober (Londen)


Hallo allemaal,
Afgelopen week ben ik met school naar Londen geweest. Ik ben daar vijf dagen gebleven en ik vind de stad super! Wij kregen helaas maar drie uur om te besteden in de beroemde winkelstraat: Oxfordstreet. 



Ik vind het erg jammer dat we maar drie uurtjes kregen, omdat er zovéél toffe winkels waren. Ik liep langs de Urban Outfitters, Topshop, New Look, Boots, Primark, Forever21 etc.
Ik heb het meest bij de Primark geshopt. De Primark in Londen heeft vier etages vol kleding! Ik ben heel snel langs de etages gegaan.

Dit is het eerste wat ik pakte:


Dit is een donkerblauwe, wollen cardigan. Hij is een beetje oversized. Dit vest kan je op veel manieren combineren. Met broeken, jurken en rokken. Ik vind het fijn als ik een kledingstuk in mijn kledingkast heb, waarmee je de vrijheid hebt om er alles mee te kunnen doen. Dit vest is super zacht en hij was maar £12.


Toen ik een beetje doorliep, zag ik dit super schattige vest! Zoals je ziet is hij wit met zwarte hartjes. Toen ik het aan mijn vrienden liet zien, vonden ze meteen dat het bij mij paste. Leuk om te weten! :)
Dit vestje kost £10.


Op de 3e etage zag ik dit leuke rokje, althans, dat dacht ik. Ik pakte dit en ik zag dat het een broekje was. Dit broekje lijkt erg op een rok en dat vind ik fijn. Wanneer ik fiets, hoef ik me geen zorgen te maken dat het wegvliegt. Ik vind het patroon erg mooi en dit broekje kost £10.



Toen ik naar de kassa liep, zag ik dat er nieuwe vesten werden bijgevuld. Ik heb geluk dat ik deze heb gevonden. Ik zocht al best lang naar dit vest en ik kreeg het voordelig ook! Op de foto's lijken ze véél groter dan dat ze in het echt zijn. Dit is maat 36 (S). Dit vest heeft van die leren stukjes bij je ellebogen en hij kost £12.

Dat waren mijn aankopen bij de Primark. De rest komt nog . :)

Ik heb veel haast gehad in die drie uur. Eén van mijn vriendinnen waren wij kwijt, ze nam niet op, de tijd was bijna om en we wilden nog naar de Forever21. Wij liepen van de Primark naar de Forever21. Omdat onze vriendin graag naar de Forever21 wilde, dachten wij dat ze daar was. Wat wij niet wisten, is dat de Forever21 helemaal aan de andere kant van Oxfordstreet lag. Wij liepen, nee, wij renden, naar de Forever21. Wij hadden namelijk nog één uur en wij moesten nog ongeveer 3 kilometer lopen. Helaas kwamen wij erachter dat wij ook de metro konden nemen. Maar gebeurd is gebeurd.



Toen wij eindelijk bij de Forever21 kwamen, klopte mijn hart heel snel. Ik had het warm, hoofdpijn (ik was namelijk te laat voor het ontbijt), haast en alles was even te veel. Ik heb niet eens goed in de Forever21 kunnen kijken. Mijn vriendin stond bij de kassa met een superleuk rokje. Dit is een zwart rokje met van die bandjes die je over je schouders kan doen. Ik vond het idee super leuk en ik pakte het meteen. Helaas was maat S niet meer te krijgen, maar maat M past ook wel. Dit rokje was ook maar £12.

❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀


In de avond aten wij in een mooi winkelcentrum. Het was ongeveer 19u en het winkelcentrum was helemaal niet druk. Na het eten zouden wij in hetzelfde restaurant gaan bowlen. Wij kregen ongeveer één uur om nog door het winkelcentrum te lopen. Natuurlijk was ik helemaal happy. Ik liep meteen met de rest van de meiden naar de Primark om nog even rond te kijken. Ik zag veel leuks maar helaas heeft bijna iedereen maat 38. Ik zag een super leuk jurkje, maar helaas was er nog maar maat 32. 


                   
Na wat lopen zag ik dit mega-oversized vest. Deze vest is super zacht, heel cozy en de kleuren vind ik prachtig. Dit is maat 36 (S).  Het was erg moeilijk om dit vest normaal op de foto te krijgen. Hij is mega-oversized, vandaar ziet het er raar uit. Dit vest kost £14.


Ook ging ik even naar de accessoires toe. Ik zag veel dingen! Tassen, schoenen, kettingen etc.
Ik kocht o.a. dit mooie tasje. Ik vind dit zo classy en mooi! Dit tasje kost £8.

Ook had ik tijdelijk een rugzak nodig. Ik heb toen deze rugzak gevonden. Hij is niet erg groot, maar deze tas heeft mij wel goed geholpen. Ik vind handtassen niet handig als je veel bagage hebt. Deze rugzak ik mooi beige/bruin en hij kost maar £9.

Ik zag ook deze mooie ketting. Deze is zilver en heeft mooie veertjes. Deze ketting kost £4.


Ook zag ik deze prachtige ringenset. Ik ben het meest blij met deze aankoop. Deze ringen zijn zo mooi en ik moest ze echt hebben! Natuurlijk heb ik weer niet naar de maat gekeken.. Niet slim want maat L is te groot voor mij. Ik kan deze ringen wel om mijn middelvinger en duim dragen. Hopelijk vallen ze er niet af! Deze prachtige ringen kosten bij elkaar maar £2.





Ik kocht ook deze mega-oorbellen. Ze zijn niet erg mega maar in vergelijking met de normale studded-oorbellen zijn ze mega.  Deze passen leuk bij mijn tasje en deze kosten £1,50.










Ook zag ik deze twee kettingen. De één is een veer en de andere een blad. Ze zijn erg gedetailleerd en ze kosten £2 per stuk.













Deze ringen zijn van die midi-ringen. Deze moeten op ongeveer op het mediale deel van je vinger. Dit setje heeft vier kleurtjes en daarvan 2 ringen per kleur. Acht midi-rings voor £1,50.



Ook zag ik deze basic beanie, deze wanten en deze sjaal. Ze zijn allemaal crèmekleurig. De beanie is misschien ooit leuk voor een DIY. De beanie kost £2. De wanten kosten kosten £4 en de sjaal kost £4.



Bij de kassa zag ik twee setjes oorbellen. Eén in het goud en de ander in het zilver. Deze kosten £1,50 per set. Zo zie je maar hoe de Primark  meer spullen verkoopt.




Ook kocht ik snel voor £3 per stuk deze twee maillots.  De één is beige en de ander donkerblauw.
                                              

Wat ik ook kocht qua accessoires, is deze mooie ketting. Deze kocht ik bij de New Look. Ik vind het echt een prachtige ketting. Deze kost £6.



Toen ik nog 10 minuten had, ging ik snel even naar Boots. Ik kocht daar een prachtige Barry M nagellak. Deze kleur is pérfect voor de herfst! Ik wilde zo'n kleur van Essie kopen, maar Essie is best wel prijzig.  Dit lakje was  £3 of  £4. Hier zie je snel hoe de kleur eruit ziet. Dit is maar één laagje, hij dekt echt super!



Ook heb ik een Baby Lips balm gekocht in Pink Punch. Hij ruikt echt super lekker. Het ruikt naar bubblegum. Ik ben 'm ergens in mijn koffer kwijt. Hier is een foto van Google:






Ook kocht ook snel bij de H&M deze basic trui en dit cropped topje. Deze kun je beide goed combineren met een high-waisted rok of broek. De trui kost £ en het cropped topje kost £4. Het topje heb ik niet zo goed opgevouwen en vandaar zie je dat het er niet al te best uitziet. Sorry, haha.




Op één van de vijf dagen, ik denk woensdag, gingen wij naar een markt.Voor £7 kocht ik dit mooie horloge. Ik vind 'm erg uniek. Ik ben er erg blij mee! :)
                                        
Voor de rest heb ik nog cadeaus en souveniertjes gekocht.
Zo, dit waren mijn aankoopjes. Ik heb veel uitgegeven deze maand. Ik ben wel erg heel blij met mijn aankoopjes.
Heb jij nog iets leuks gekocht?
Love,
Hend ♡  

2 opmerkingen: