maandag 30 december 2013

A look back | 2013

Wow, wat is dit jaar snel voorbij gevlogen, zeg! In 2013 is er echt héél veel gebeurd.
Ik heb onder andere veel dingen gedaan die ik nooit meer zal vergeten!
Ik heb foutjes gemaakt en veel geleerd. 2013.. een bijzonder jaartje..






In het begin van het schooljaar zat in nog in de 3e klas. Ik heb een leuke klas gehad, met iedereen heb ik nog een klik. Ik zat eerst op een andere school, maar ik ben met wat vriendinnen, mijn vriendengroep eigenlijk, overgeplaatst naar de school waar ik nu opzit, om de havo af te maken. Wij werden gesplitst in kleine groepjes en zo zat in elke klas een deel van onze vriendengroepje. Ik zat gelukkig met mijn beste vriendinnen, die ik gelukkig nog steeds heb, Tanne en Juliëtte.
Eerst verwachtte ik dat de nieuwe klas mij met mijn vriendinnen niet zou accepteren, maar gelukkig, sinds de tweede schooldag leerde ik een erg lief en schattig meisje Talisa kennen. Door haar heb ik de rest van de klas leren kennen en zo zijn we gelukkig een leuke klas geworden. 
Je moet echt openstaan voor nieuwe mensen in je leven en ze accepteren. Zo kun je leuke en minder leuke mensen kennen, maar, je leert er van, echt waar.

Zo zaten er drie meiden in de klas die erg lief doen, maar als je even iets doet waaraan ze zich irriteren, wordt er een roddel over je verteld die voor de helft gelogen is. Ik heb geleerd om op te passen met nieuwe mensen, ik heb ze geaccepteerd en nu moet je wachten totdat zij dat ook doen. Zo zie je maar wie je echte vrienden zijn.
I love everything about you
Het lijkt me leuk om de highlights van 2013 hieronder te plaatsen.

  • Met mijn beste vriendinnen, Tanne en Juliëtte, zijn wij naar een concert gegaan waar wij al zo lang op wachtten. Tanne en ik zijn al fan van Justin Bieber sinds groep 8 en Juul sinds de  eerste klas. Zo zijn wij op 13 april 2013 naar zijn concert geweest, dit zullen wij nooit meer vergeten, het was echt zo geweldig!
    En het leuke aan het concert was dat iedereen straks een heel mooi moment gaat meemaken. Iedereen gaat zijn/haar idool zien en iedereen snapt elkaar en dat is zo leuk! Toen ik de auto uitstapte, kwam er meteen een meisje naar me toe om te zeggen dat ik er leuk uitzag, zo lief!
    Dit was een foto die ik op Twitter postte (een paar dagen voor het concert, wat een mooie tijd).


  • IK BEN BEGONNEN MET BLOGGEN. ♥
  • Ik besteed mijn vrije tijd aan YouTube, ik bekijk altijd filmpjes en ik vind het zo leuk!
  • Dit jaar ben ik veel gezonder gaan eten dan ooit, natuurlijk heb ik ook gesnackt, maar door gezond te eten, voel ik me beter en kan ik beter leren.

    ∞ to infinity and beyond. | via Tumblr
  • Ik heb veel mensen ontmoet en veel nieuwe banden gecreëerd, ik ben daar zo blij mee!
  • Ik heb een nieuwe beste vriendin! Ik heb haar eigenlijk via een andere vriendin ontmoet en het klikte meteen. Ze heet Eva en we hebben erg veel gemeen! Na de eerste twee weken, kon ik haar alles vertellen en ze vertelt het helemaal aan niemand, en nu gelukkig ook niet. ♥
  • Ik ben twee keer naar Londen geweest.
  • Ik ben begonnen aan Pretty Little Liars en The Carrie Diaries en ik ben er dol op!
    (Eigenlijk begon ik eind 2012 met The Carrie Diaries maar er was zo'n lange break dat ik het pas echt verder keek in 2013, hihi)
  • Ik ben minder naïef en ik durf vaker nee te zeggen als ik iets niet wil doen.
  • Beter leren plannen.
  • Vaker hardlopen.
Sport time
  • Ik heb geleerd hoe ik mijn geld beter uit kan besteden.
  • Snapchat screenshots zijn geweldig.
  • Veel water en thee drinken, hmm!
  • Rokjes zijn leuk.

bubble on imgfave

2013, een jaar vol lessen..
Zo, dit was best persoonlijk, maar dat hoeft niet te betekenen dat het stom is, tenminste.. Dat hoop ik. 

Hoe is jouw blik op 2013.. positief of negatief?

Wees voorzichtig met vuurwerk en ik wens jullie allemaal een geweldige jaarwisseling! 

Love,
Hend ♡  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten