vrijdag 3 januari 2014

Happy 2014!

New year, new me?
Hmm.. Zoals veel mensen heb ik ook een lijstje met doelen opgesteld. Ik probeer, zoals elk jaar, mijn doelen te behalen. Natuurlijk kan het voorkomen dat iets niet lukt, maar ik motiveer mezelf om het mogelijk te maken!
new years




  • Nog gezonder eten (minder snacken).
    Minder chocolade, Hend!

Healthy food

  • Vaker hardlopen!
    Hardlopen vind ik erg leuk, maar helaas heb ik weinig tijd. 
  • Nog vaker afspreken met vriendinnen.
    Afspreken is much fun!
  • Goed nadenken over keuzes die ik maak.
best friends forver

  • Een spiegelreflexcamera kopen.
    Ik ben bezig met sparen, bijna!
LIVE LAUGH LOVE | via Tumblr
  • Minder mijn haar stijlen.
  • Erg slecht voor je haar, ook al gebruik je een heatprotector.
  • Mooie foto's maken in Egypte.
    Ik ga namelijk in de zomervakantie weer naar Egypte en mijn familie. ♥
  • Vaker doen wat ik leuk vind.
    Ik moet beter leren plannen zodat ik genoeg vrije tijd heb.
Hurghada, red sea,sunrise

  • Meer boeken lezen. ♥
  • Mijn kamer vaker opruimen.
  • Meer zelfvertrouwen krijgen..
Look at the stars, look how they shine for you..

  • In de zomer vaker naar buiten gaan.
  • Meer DIY's uitvoeren.
Bows

  • Minder ruziën met mijn broertje, haha.
  • Kleine dingen meer waarderen. :)
Enjoy the little things

Zo. dit waren mijn voornemens. Natuurlijk zullen er meerdere bijkomen dit jaar, maar dat zien we dan wel. Ik hoop dat we een erg leuke en leerzame 2014 zullen beleven!

Love,
Hend ♡  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten