zaterdag 1 februari 2014

Personal Update | Januari 2014

Hallo allemaal,
Precies een maand geleden heb ik mijn laatste post gepubliceerd. Ik heb het deze maand erg druk gehad in verband met school. Ik heb namelijk afgelopen week mijn SE's gehad. Het was een boel leerwerk, ik moest de tijd nemen om me goed voor te bereiden.


study





''Gelukkig is deze week eindelijk voorbij! Veel stress, veel hoofdpijn en haast geen vrije tijd. Vreselijk!''
Het nieuwe jaar ben ik goed begonnen door met mijn drie beste vriendinnen naar de geweldige film Believe te gaan. Ik ben al sinds m'n 11e een grote fan van Justin (Bieber, ja). Ik heb al sinds een lange tijd gewacht en ik heb, zoals bijna iedereen, erg van de film genoten!
Na de film konden we niet shoppen, omdat alle winkels helaas gesloten waren. Mijn vriendin Ikram en ik liepen een tramhalte verder om te kletsen. Omdat we elkaar lang niet gezien hadden (een week ongeveer), hadden wij elkaar veel te vertellen. Uiteindelijk liepen wij acht tramhaltes in de kou om te kletsen, haha!



Op 11 januari heb ik een spiegelreflexcamera aangeschaft! Zoals je misschien eerder gelezen hebt, stond er in een artikel dat ik er heel graag een wilde. Ik heb na veel research uiteindelijk de Canon 600D gevonden. Na veel sparen heb ik de camera kunnen kopen!  Ik kocht de double zoom kit waarbij je een 18-55 mm lens kreeg en een 75-300 mm lens.  Ik ben al helemaal verliefd op mijn camera!

Canon.

Voor het afsluiten van dit artikel heb ik een aanrader voor de boekenliefhebbers! Ik heb het boek The Fault In Our Stars by John Green gelezen en ik ben dol op dat boek! Later dit jaar komt de verfilmde versie van dit boek en ik adviseer jullie om eerst het boek te lezen en dan pas de film te bekijken!
Het boek heb je echt binnen een korte tijd uitgelezen!
Op dit moment lees ik Looking For Alaska en ik vind het tot nu toe erg leuk!

(3) Tumblr

Bedankt voor het lezen van deze update!

Heb jij nog iets leuks gedaan deze maand? 



Love,
Hend ♡  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten