vrijdag 8 november 2013

Mijn favoriete warme drankjes

Hallo allemaal,
fabRond deze tijd van het jaar is het erg frisjes buiten. Om je lekker warm te houden, kun je natuurlijk je warm aankleden, of je drinkt iets lekker warms om je buikje op te warmen.
In dit artikel laat ik mijn top 6 favoriete drankjes zien. Benieuwd? :)







Wat ik het liefst drink, is deze chocomelk.
Ik drink niet alleen chocomelk, maar ik voeg er nog een kleine theelepel kaneel en koffiepoeder toe. Dit warmt mijn buikje op tijdens de koude herfstdagen, heerlijk! :)




Op nummer twee staat mijn favoriete thee: Caramelised Pear van Pickwick. Deze smaak is erg kanelig van smaak. Dit past, naar mijn mening, perfect bij dit seizoen. Deze thee is erg lekker en de smaak is best puur van smaak. :)




Op nummer drie staat Rose Wisdom van Rituals. Ik vind deze thee erg lekker, maar de smaak kan ik niet erg goed omschrijven. De thee is erg kruidig en heeft een intense smaak, super lekker. :)




Op nummer vier staat Autumn Storm van Pickwick. Deze smaak heb ik sinds een paar weekjes voor de eerste keer geproefd. Ik heb deze smaak niet eerder in de winkel, dus ik denk dat het een tijdelijk in de winkels ligt (alleen in de herfst). Ik zou het niet weten, maar zolang hij in de winkels ligt, koop ik 'm graag met liefde!




Op de vijfde plek staat de smaak Speculaas, ook van Pickwick.  Deze smaak is just jummy! Mijn broertje is er geen fan van, maar ik vind dit echt lekker. Onze smaken verschillen, maar ik vind de thee lichtjes ruiken naar speculaas, maar niet helemaal. Ik vind de smaak heerlijk om met een half kopje thee + een half kopje warme melk te drinken. Klinkt raar, maar de smaak is lekker puur. :)



Ook is een favoriet de Chai Tea Latte van de Starbucks. Ik heb dit vaak in Londen gedronken en na Londen. Ik vind het nog lekkerder als ik wat kaneel over m'n latte strooi. Jummy!






Dit waren mijn favoriete warme drankjes. Ik vond het heel leuk om de foto's te maken en ik heb heel erg veel moeten spelen met het licht en het decor rondom de mokken en de theezakjes. Ik ben blij dat het redelijk gelukt is. :)

Wat zijn  jouw favorieten?

Love,
Hend ♡  



1 opmerking: