maandag 9 december 2013

It's the most beautiful time of the year..






Light fill the streets spreading so much cheer.. 


Het is december oftewel my favorite month of the year! December is een maand waarin de sfeer mij het meest aanspreekt. Het is een gezellige maand en erg speciaal. De Sint komt langs, kerst wordt gevierd en als een klap op de vuurpijn eindigen we deze maand en het jaar met oud en nieuw.


snowy





Ik heb heel erg veel zin in deze maand! Ik kijk het meest op naar de kerstvakantie. Ik ga namelijk op 23 december een dagje in Londen shoppen en eindelijk eens wat rust van school.
Ik hoop echt dat het gaat sneeuwen dit jaar, nu heb ik het niet over ijs wat super koud is en hard, nee, ik wil een dikke witte laag sneeuw waarmee  je een sneeuwman kan maken. Ooit maakte ik er één met mijn vader en mijn broertje (2009) een mega grote sneeuwman. Het had namelijk zoveel gesneeuwd dat ik de hele dag buiten aan het spelen was met mijn vriendinnen. :)
Ik vind persoonlijk dat sneeuw een finishing touch geeft aan december. Het maakt het allemaal iets gezelliger.

Daydreaming♥ | via Tumblr











Ik vind dat er in december de leukste films op tv komen.
Mijn favoriete kerstfilms? Daar kan ik echt geen antwoord op geven.

Films die ik wel het liefst kijk zijn: Home Alone, Are We There Yet?, Polar Express, Elf etc.
Ik hou wel van humor en ik hou erg veel van gezellige happy ends. :)



Untitled | via Tumblr

Heb je dat ook wel eens? Als je buiten door de straten loopt en je langs huizen komt die erg leuk en gezellig zijn versierd, dat je erg veel zin krijgt in kerst? Het maakt mij echt zo blij en enthousiast. Vroeger versierden mijn vriendin en ik altijd de kerstboom, we hingen slingers op in onze kamers en het was echt super gezellig met haar. We maakten verlanglijstjes, keken kerstfilms, bakten koekjes en we decoreerden ze.. Tijdens december is het allemaal wat leuker, want wanneer je huis extra versierd is, ben je meer in de stemming. 
♡lovely winter | via Tumblr













Oh my god.. Ik heb nog eens excited news gekregen.. Ik ga 23 december voor 'n dagje naar Londen!!
Hoezo? Nou, kerstshoppen! Ik ben al zo lang benieuwd naar Londer tijdens de feestmaand! Natuurlijk zal het druk zijn en shoppen hoeft niet echt van mij. Ik wil van de dag een gezellige dag maken, foto's maken en natuurlijk plezier hebben. Ik heb even op Weheartit gekeken en ik heb er zo veel zin in! 

Tijdens deze maand hoop ik echt dat ik wat vaker kan bloggen, ik vind het echt super leuk, maar ik ben elke dag zo laat vrij (namelijk half 5) en dan moet ik gelijk aan het werk voor school.
Ik ben van plan om nog een koekjesrecept te posten, omdat ik weer eens koekjes ga maken deze maand, en versieren natuurlijk!
Ik ga misschien ook cakepops maken, maar dat is niet zeker. Ik hoop echt heel erg dat ik genoeg tijd zal hebben. 
♥ Just Another Nerdy Girl | via Tumblr

Ga jij nog wat leuks doen tijdens deze prachtige maand?

Love,
Hend ♡  




1 opmerking: