woensdag 25 december 2013

The Christmas Tag

Het is eindelijk kerstmis! Een heel jaar gewacht op deze leuke tijd. Er zijn kerstspecials op tv, extra lekker eten, de gezelligheid heerst hier en daar,heerlijk!


Ik zag deze tag op een aantal blogs en ik vond de tag wel leuk, daarom wil ik hem ook doen.
Benieuwd? Lees dan verder!
Christmas Season | via Tumblr



Goud of zilverkleurige oogschaduw?
Ik vind niet echt dat je zomaar een kleur kan kiezen. Het ligt aan de kleding die je aan hebt. Goud is een warmere kleur en ik vind het persoonlijk een mooiere kleur op mijn huid, dus ik zou goud liever op willen hebben. :)



Een echte kerstboom om een neppe?
Zeker een echte. Ik vind de geur van de boom deze maand leuker maakt. Als ik namelijk kerstbomen ruik, denk ik meteen aan kerst. Een echte kerstboom heeft wel het nadeel dat de naalden door de hele kamer liggen, maar dat vind ik niet erg. 



Favoriete kerstsong?
Deze vraag is te moeilijk om te beantwoorden. The Christmas Song, Winter Wonderland, All I Want For Christmas is You etc. vind ik allemaal zo leuk! Ook is het hele album Under the mistletoe van Justin perfect, dus ik zou niet makkelijk één liedje kunnen kiezen.


Christmas .........
Favoriete kerstfilm?
Wow, ook hieruit kan ik niet kiezen. Home Alone, Elf, The Polar Express, Are We There Yet? er zijn te veel films waarvan ik houd! Het zal moeilijk zijn om te kiezen vanavond!

IG: @perfectseasons

Uit eten of zelf koken?

Zelf koken, het lijkt me leuk om hard te werken zodat mensen ervan kunnen genieten. Uit eten is ook leuk, maar minder speciaal vind ik.


Wat ontvang jij het liefst voor kerst?
Ik vind kleding, sieraden, boeken, cosmetica etc. erg leuk. Iets in die categorie of iets wat ik nodig heb, vorig jaar kreeg ik sportkleding en dat vond ik erg leuk, ook erg motiverend. 
Witte sneeuw?
Oh hell yes. Ik houd zoveel van sneeuw! Het kan erg vervelend zijn voor mensen die moeten reizen, maar ik vind dat sneeuw echt niet mag ontbreken tijdens deze tijd. Sneeuw moet sneeuw zijn en geen ijs, de wegen moeten niet onder de sneeuw liggen en niemand mag er last van hebben, haha. Nog een sneeuwpop maken dit jaar? Helaas gaat dat niet gebeuren, maar... ik wacht om een kerstwonder, haha.
We weten allemaal hoe dit gaat aflopen, haha. :p


its the most beautiful time of the year

Welke kleuren wil jij in je boom?
Moeilijk.. Ik zou  kleuren kiezen die 
goed bij de kamer passen. De kleuren rood en goud mogen absoluut niet missen vind ik. Dit zal eigenlijk best een moeilijke keuze zijn, maar alle kleuren in een boom is natuurlijk ook wel mooi.

🎄🎁



Jurkjes of winterse truien?

Ehm.. Voor overdag zou ik graag een trui aanhebben. Voor in de avond  is een jurk wel wat chiquer. Ik zou wel kunnen kiezen, maar het ligt echt aan de situatie. Ik draag nu, zoals de rest van de dag, lekker mijn pyjama.broek en mijn foute kersttrui! :)

~SWEATER WEATHER~

Vroeg opstaan of lekker uitslapen?
Vroeg opstaan, het is nu bijna 09:00 en dat vind ik helemaal oké! Deze dagen zijn er te weinig dit jaar en om er langer van te genieten, sta ik eerder op. :)

Cadeaus geven of ontvangen?
Ik kies geven. Het is echt veel leuker om te zien dat iemand je cadeau waardeert en het erg mooi-leuk-geweldig-lief-handig-tof vindt. Ontvangen is ook erg leuk, maar ik geef toch liever!

follow my tumblr cx       itsalloverforyouu.tumblr.com

Ik wens iedereen een prachtige kerstfeest!

2 opmerkingen: