vrijdag 9 augustus 2013

Review | Essence: Me & My Ice Cream

Hallo,
In dit artikel laat ik de vier artikelen zien die ik nog heb kunnen kopen van de Essence Me & My Ice Cream collectie. Ik laat onder andere foto's van de producten zien. Veel kijk- en leesplezier! :)



Dit is wat ik allemaal gekocht heb:
   De cream blush in nummer 01 - Ice Bomb
♥   De lip balm in nummer 03 - Ben & Cherries
   De oogschaduw in nummer 03 - Always in my mint
   De shimmer pearls in nummer 01 - I-cy u


Als eerste laat ik de prachtige cream blush van deze collectie zien: Ice Bomb
Deze cream blush is echt super! Het pigment is super goed. Het smeert goed uit en zorgt ervoor dat de kleur op een natuurlijke manier bij je past. Het heeft een hele lichte shimmer, dus het ziet er totaal niet nep uit. Super dus!



Ten tweede kocht ik de lip balm van de collectie: Ben & Cherries
Ik vind deze lip balm erg cool, hij ziet er erg gaaf uit doordat die twee kleuren in elkaar twisten. Het geeft een heel gaaf effect. Het enige wat mij een beetje tegenvalt is de geur en een heel klein beetje de kleur. Je zou denken dat het lekker zoet zou ruiken maar helaas, het ruikt een beetje naar plastic. De lip balm geeft een hele lichte witte waas achter waardoor je lippen een beetje wittig worden. Maar door met je vingers  de waas een beetje uit te smeren, krijg je mooie glanzende lippen. :)






Ten derde kocht ik deze prachtige oogschaduw: Always in my mint
Dit was de laatste oogschaduw die ik nog kon krijgen uit de collectie. Gelukkig bleef deze over, want deze vind ik eerlijk gezegd ook de gaafste. Dit is een gebakken oogschaduw. Dat merk je wanneer het midden van de oogschaduw wat hoger staat. Net als een cake dus. :) Toen ik deze oogschaduw kocht en thuis uitprobeerde schrok ik echt want deze oogschaduw heeft echt  een prachtig pigment, meer dan ik verwachtte. Hij is heel erg glitterig, dus als je daar niet van houdt, raad ik het je niet aan. Ik vind de oogschaduw echt prachtig.












Als laatst heb ik de prachtige shimmer pearls gekocht: I-cy u
Deze shimmers van Essence zijn zo mooi! Ik kon niet wachten totdat ik thuis dit potje kon openen om deze prachtige kleuren te zien. Deze shimmers kun je gebruiken om meer glitters op je gezicht aan te brengen. Alweer vind ik de pigmentatie geweldig. Ik ben het meest bij met deze aankoop. Je gelooft het vast niet, maar deze shimmers hebben een zoetere geur dan de lip balm. 








Hieronder zie je nog  de swatches van de cream blush, de oogschaduw en van de prachtige shimmer pearls:
Lijn 1:  Shimmer pearls in nummer 01 - I-cy u
Lijn 2: Cream blush in nummer 01 - Ice Bomb
Lijn 3: Baked eyeshaduw in nummer 03 - Always in my mint



Ik hoop dat je de foto's mooi vindt. Ik heb erg m'n best gedaan. :) 

Een tip: Klik op de foto's voor scherpere beelden. :)

Dit waren de enige vier producten die ik nog kon vinden. Welke vind jij het mooiste?

Love,
Hend ♡  


1 opmerking:

  1. Ik heb de Shimmer Pearls en Cream Blush ook gekocht en wat zijn ze fijn! Leuke post! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen