vrijdag 16 augustus 2013

Review | Hema nagellak

Hallo allemaal,
Vorige week zaterdag kocht ik voor de eerste keer Hema nagellakjes. Ik was eigenlijk erg benieuwd naar de kwaliteit dus ik kocht er twee. De linker is mintgroenig van kleur en het nummer is 441. De rechter is bijna doorzichtig maar geeft prachtige glitters af. Het nummer van dat lakje is 16.




Ik probeerde eerst het mintgroene lakje. Het lakje dekt best wel goed! Na 2 laagjes waren mijn nagels lekker in de kleur van het lakje. Erg fijn dit. Ik merkte ook dat het snel droogt. Voor €2,50 is dat echt super. :)



Het tweede lakje is semi-doorzichtig. Hij heeft een oranje-roze gloed met hele fijne glitters. Omdat het lakje semi-doorzichtig is, valt er over de dekking niet veel te zeggen. Ik kwam bij de kassa er pas achter dat hij afgeprijsd was. Ik heb er €1 voor betaald.  


De Hema lakjes bevallen mij erg goed en ze zijn nog eens goedkoop ook. :)
Ik zal er zeker weten meer halen! :)


Love,

Hend ♡  

2 opmerkingen:

  1. Allebei prachtig, en de tweede zou vast ook heel erg mooi staan over een andere nagellak heen!

    BeantwoordenVerwijderen