dinsdag 20 augustus 2013

Review | Lauren Conrad Style boek

Hallo allemaal,
Ik ben jarig op 21 augustus (morgen!) en één van mijn cadeautjes is het Lauren Conrad Style boek.  Ik was super benieuwd over dit boek. Lauren is een wijze vrouw met stijl! Daarom koos ik voor een boek van haar. Ik ben van plan om het beauty boek nog te bestellen maar nu gaat dit artikel over het Style boek.









 Dit boek heeft meerdere hoofdstukken met verschillende soorten tips. Het boek Style bestaat uit elf hoofdstukken.  Het boek gaat onder andere over de stijl van Lauren. In het boek vertelt ze over het algemeen over fashion, beauty en lifestyle. Daarbij geeft zo super handige tips.
Inhoud van het boek.

Bij fashion heb ik super veel geleerd. Bijvoorbeeld bij het kopen van een broek, moet je in de paskamers een squat doen (door je knieën hurken). Zo kun je kijken of de broek nog wel goed zit. Er zijn handige, grappige tips in dit boek. Lauren is jong en best wel funny, dat merk je aan haar schrijftaal. Hoe ze alles uitlegt is erg makkelijk te begrijpen. I love it. :)

Eén zwarte jurk, vijf verschillende manieren.




Lauren heeft onder het stukje Beauty ook handige tips zelfs tot in de kleinste details. Van de tips heb ik zo veel geleerd! Ik vind dit boek echt tof. Ik ga ook snel het Beauty boek van Lauren vragen. :)

In dit stuk van het boek legt Lauren uit hoe jij je haaraccessoire in je look kan werken, handig! 



Hoe breng je nepwinpers aan?





In het boek staan ook adviezen natuurlijk, draag bijvoorbeeld geen heftige ooglook met opvallende lippen.


Wauw, een perfecte make up look in minder dan vijf minuten. Ik doe echt bijna geen make up op dus ik doe er niet eens een minuutje over (als ik wat op doe dan, haha). Lauren heeft het hier wel over een full-face look. Ze geeft hierbij tips en ideeën wat je wel en niet moet doen. Het grappige is: ze heeft de secondes achter elk stukje tekst geschreven.





Hier zie je dus een voorbeeld. Basic/niet opvallende ooglook met opvallende rode lippen. Super!  

Pretty!

Stukje van haar endnote, lief!


Dit boek is fantastisch! Ik heb super veel geleerd. Het is zeker een aanrader!
Heb jij dit boek? En.. Wat vond jij van mijn review?
Laat  het mij weten!

Love,
Hend ♡  



1 opmerking:

  1. Oh die heb ik ook! En ik heb ook "Beauty" van Lauren Conrad, die is ook erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen