woensdag 21 augustus 2013

It's my birthday, yey!


Untitled



Hallo allemaal,
Vandaag ben ik jarig en ik ben nu eindelijk 15!
Gek genoeg vind ik 15 jaar echt véél ouder klinken dan 14.. Best raar want het is maar één jaar verschil.. Haha, geen feestje maar wel een gezellige dag gehad. :)


Ik heb nog geen ''feestje'' gegeven en ik weet ook niet of het zo groot wordt. Ik nodig een paar van mijn goede vrienden uit en dan gaan we met z'n alle wat leuks doen. Ik heb al drie cadeautjes ontvangen: the Naked 2 palette  (OMG), een Babyliss stijltang en het Style boek van Lauren Conrad (klik hier voor de review). 




Pusheen Cat

Ik ging met een kennis naar het strand wat wel gezellig was. Ik wacht nu op mijn twee besties om het te vieren. No party without your besties, people!
Wanneer ik het ga vieren weet ik nog niet, maar wat ik wel weet is dat het super gezellig wordt! :)

Ik krijg nog dingetjes van vrienden, wat ik super lief vind. Maar hieronder alvast wat ik heb gekregen. :) 
Ik ben hier helemaal happy mee!




Hier! Neem maar een stuk taart! 

Untitled

Bedankt voor het lezen,

Love,
Hend ♡  


1 opmerking:

  1. Nog gefeliciteerd! En wat een mooie cadeaus, vooral het Naked 2 palette <3

    BeantwoordenVerwijderen