zondag 25 augustus 2013

My Disney top 10 movies

Hallo allemaal,
UntitledGisteravond moest ik even de videokast schoonmaken. Ik heb al zo lang geen video's meer bekeken dat het poetsen echt nodig was. Ik vond het natuurlijk leuk om te zien welke video's ik nog heb en welke mijn favorieten zijn.  De herinneringen komen weer naar boven. :)
Lees verder om mijn favoriete top 10 te zien. :)



Ten eerste moet ik zeggen dat ik alle old Disney movies super leuk vind! Maar deze haal ik eerder uit de videokast om te bekijken, denk ik. Het verschilt eigenlijk, het ligt eraan in welke mood ik ben. :) 
Veel leesplezier. 

Waarschuwing: Overload pictures


1.
Belle en het beest
Deze film is my all-time favorite. Ik hou super veel van deze film. Het maakt mij zo vrolijk altijd. Ik denk dat iedereen deze film wel eens heeft gezien. Ik vind het stukje wanneer Belle en het beest elkaar beginnen te mogen. Ze leren elkaar super veel en dat vind ik zo schattig! Ook de liedjes vind ik top!
Untitled


2. Peter Pan
Untitled | via Tumblr
Ik vind Peter Pan zo'n heerlijke film. Het is grappig, leuk en heeft z'n ups en downs. Ik vind het verhaal mooi, de karakters origineel en het laat je echt in van alles geloven. Vroeger wilde in zo graag naar Neverland! Het is echt grappig als ik daar aan denk. Ze hebben je echt geleerd hoe je van je kindertijd kan houden. Deze film heeft  me een leuke tijd bezorgd. 








whoopdeedoop

3. Cinderella
Ik vind Assepoester een super film. Ik vind het idee leuk dat Assepoester vrienden is met vogels en muisjes. De film is echt schattig. Ik had wel een hekel aan haar stiefzussen. Ze waren zo gemeen en alles werd Assepoester misgunt. Maar, gelukkig eindigen Disney films altijd met een happy end.:)






4. Aladdin 
Oh my god, deze film is zo leuk en zo grappig! Het verhaal is mooi maar ik vind de film te grappig. Ik weet nog dat ik altijd moest huilen van het lachen. Memories..! ♥

5. The Lion King
Beide delen, 1 en 2. Deel 2 vind ik ietsjes leuker omdat er leukere liedjes in zitten. Ik kreeg deel 1 voor mijn verjaardag toen ik klein was. Mijn hart brak in duizend stukken toen Mufasa (de vader van Simba) dood ging. Sindsdien spoel ik die scene altijd door.


6. Sneeuwwitje en de zeven dwergen
Deze film keek ik ook  super vaak.  Ik denk dat iedereen de film wel heeft gezien. Neem nooit wat aan van vreemden!! Haha, ik vond de dwergen ook grappig. Ik tekende ze altijd. :)

Merry Christmas ♥7. Winnie the Pooh (kerstfilm)
Deze film geeft mij zo'n warme gevoel van binnen. Wel een lekker gevoel.. Dit keek ik standaard elke kerstvakantie.  Winnie is zo lief en zo schattig! Hij wilde de kerstman een brief sturen waarop staat wat hij en zijn vriendjes willen voor kerstmis. Omdat de brief weg waaide, was het te laat. Hij deed zijn best om z'n maatjes blij te maken. Schattig! 


8. 101 Dalmatiërs
Dit is echt een typische avonturen film. De film kan ik serieus honderd keer achter elkaar bekijken. I love it. :)


9. Tarzan
Dit is (geloof ik) één van mijn eerste Diney film die ik ooit heb gezien. Ik vond het leuk en apart dat Tarzan werd opgegroeid met apen. Heel origineel en elke situatie is avontuurlijk.
bambi gif | Tumblr
10. Bambi
If you can't say something nice, don't say nothing at all. Thumper is echt 'n cutie.  Bambi ook. Maar net als bij The Lion King, wanneer er iemand dood ging, brak mijn hart. Daar spoel ik ook altijd door.  Deze film is echt super lief!




disney gif | TumblrWat is jouw Disney top 3?
Laat het me vooral weten!


Love,
Hend ♡  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten