donderdag 22 augustus 2013

Unboxing | Yves Rocher

Hallo,
Vandaag heb ik mijn pakketje van Yves Rocher gehad. Mijn moeder is al bijna vijf jaar geabonneerd dus vandaar deze bestelling. Kijk gerust  mee! :)
Omdat de herfst er weer aankomt en ik mijn handen natuurlijk zacht wil houden, bestelde ik voor de duizendste keer deze hand- en nagelcrème. Deze crème is echt geweldig. Als je super droge handen hebt, moet je dit zeker smeren. Het voed ook je nagels. :) De prijs en meer info vind je hier. 



Ik was eigenlijk wel benieuwd naar de shampoos van Yves Rocher. Dus ik vond dat het wel een kansje mocht krijgen. Hij ruikt echt super lekker! Ik ben benieuwd! De prijs en meer info vind je hier.



Ik zag dat ze ook een Hammam gezichts- en haarkleimasker hebben met onder andere arganolie als ingrediënt.  Dat is toch super? Let's give it a try! De prijs en meer info vind je hier.


Ook heb ik de perfectionerende droge olie ontvangen. Ik las dat de olie super snel droogt en je huid natuurlijk voedt. Dat de olie snel droogt is echt super fijn! Ik heb namelijk vaak dat ik lang moet wachten totdat ik eindelijk wat kan doen. De prijs en meer info vind je hier.



Ik heb een cadeautje voor mijn moeder besteld omdat ik stiekem het gevoel had wat ik voor mijn verjaardag zou krijgen. Als een bedankje kocht ik onder andere haar lievelingsparfum met het passende douchegel en bodymilk. Het is een setje met de geur van jasmijn.
Ze had het niet verwacht en ze was er erg blij mee. :)


De link van de parfum vind je hier.
De link van de bodymilk vind je hier. 
De link van de douchegel vind je hier. 


Dit was mijn Yves Rocher unboxing. Het was een beetje veel maar we hebben ook korting gehad op de meeste dingen. Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen. :)

Love,
Hend ♡  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten