vrijdag 23 augustus 2013

TAG | My Furry Friend




x
Hallo allemaal,
Ik heb deze leuke tag via Google gevonden en het leek mij erg leuk om 'm te doen! Het is een tag met vragen over je huisdier. Ik heb thuis een poes genaamd Kitty. Benieuwd? Neem een kijkje! :)









Cute

Hier komen de vragen:

Wat is de naam van je huisdier?
De naam van mijn huisdier is Kitty. 

Wat is de ras van je huisdier?
Ik heb serieus geen flauw idee. Mijn vader nam Kitty als een kitten mee toen ik 9 jaar oud was. Ik zou het echt niet weten. 


Hoelang heb jij je huisdier?
Ik heb Kitty al bijna zes jaar. Ik kreeg haar in 2007. Het was een verassing en ik vond het geweldig! 


Hoe heb jij je huisdier gekregen?
Mijn vriendin en ik zagen altijd katten buiten en we gaven ze altijd kattenvoer. Er waren twee katten die wij altijd aaiden en ze waren zo lief! Ook had de buurvrouw van mijn vriendin drie katten. We gingen altijd langs om te eten te geven en om met ze te spelen. Ik heb die tijd lopen smeken om een kat. Op een koude dag in november kwam mijn vader met een kooi waarin een kleine kitten inzat. Ik kon het niet geloven! Het was een kitten die een beetje bang was. Super cute!


Hoe oud is je huisdier?
Kitty is geboren in  de eerste week van oktober in 2007. Dat maakt haar bijna zes jaar oud! :)

Noem een eigenzinnige persoonlijkheid van je huisdier.
Kitty is heel erg lief en ze staat altijd open voor nieuwe mensen. Ze geeft altijd kopjes en slaapt altijd op het laatst-opgemaakte bed. Haha, als ik mijn bed opmaak gaat ze erop slapen, als mijn broertje er klaar mee is gaat ze vlug naar zijn bed. Ze is een slimme kat met domme acties..  Ze zoekt meestal bij onze deur ruzie met andere katten. Wanner er een andere kat zo stoer is om achter haar aan te gaan, rent ze meteen via het luikje  naar binnen. Ik lach altijd zo erg om haar!

Wat betekent de relatie van je huisdier met jezelf?
Kitty is er al een groot deel van mijn leven. Ze is zo leuk! Ze heeft ooit kittens gehad. OMG, mensen. De kittens waren the cutest animals ever! 



Mijn favoriete tijd met Kitty:
Wanneer Kitty achter haar staart aanrent, haha! En wanneer ze springt om met je oordoppen te spelen, is ook tof.
En toen ik terug kwam van Egypte herkende Kitty mij nog een klein beetje. Ik was zes weken weg, dat vind ik best knap! Maar die dagen was ze een beetje bang maar na een tijdje was ze weer super lief. :)
En ik heb niet specifiek een favoriete tijd eigenlijk, ik vind het altijd leuk met mijn kleine kameraad. :)


Wat zijn de bijnamen voor Kitty?Ik heb die eigenlijk niet. Ik kan eigenlijk ook geen bijnaam voor Kitty bedenken, haha.
Hier een foto van Kitty: 



Bedankt voor het lezen. Neem deze tag gerust over!


Love,
Hend ♡  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten